Igår

Igår var såhär!

Det började med att jag vaknade försent så hann inte duscha, hade fett hår hela dagen :(

     
     
Sen fikade jag, syrran och mamma på mitt favorit café, såklart tog jag
min älskade kyckling/bacon baguette. Syrran tog tonfisk :) . Sen tog vi båda
varsin chaité som smakade supergott! Suki fick sitta utanför och frysa :(:(

     
     
    
     
     
Sen hämtade vi Martin och åkte till Freeport, var där i ca 4h och såklart
fick jag med mig grejer hem :)

     

Sen åkte vi till Willys för att köpa lite frukt till mormor :) .
Passade på att köpa lite naturgodis som var till alla faktiskt :) , mamma
älskar vitchoklad:P . Sen köpte jag min nya favorit dricka också, jamaica pineapple!! :D
Syrran och brorsan fick nöja sig med de mindre goda drickorna men ändå super goda!

     
     
     
När vi kom dit tog mamma ut Jackie så hon fick lite frisk luft och gott
färskt gräs:) . Suki och Jackie är faktiskt bra kompisar fast ibland blir
Suki lite väl aggressiv..Jag ser konstig ut på alla bilder, åh! Önskar att
jag var fotogeniskt eller vad det nu heter!

     
Sen satte jag mig vid datorn en stund med Emil bredvid mig som spelade
maplestory eller vad den nu heter.

     
Min älskling blev trött snabbt och ville sova :) .


sen bakade syrran och emelie kärleksmums! :)


Fick ingen bra bild på outfiten, aja.

     
  
Bjuder på de bilderna med.

Senare mot kvällen tittade jag på freaky friday, läste lite bloggar umgicks med familjen och ja det ledde till klockan 2 på natten, hahah!

Grejerna jag shoppade igår kommer i nästa inlägg :)♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg också Freaky friday med en kompis^^

Vad är det där vita för något, den som leker med hunden ? x]

2009-09-20 @ 20:31:41
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se