H&M

Nu har jag ätit, dags för bilder och text.

     
Tar mina pianolektioner i "Partille Kulturrum" . Fast salen ligger i Porthälla Gymnasium
Var är alla elever?? Oj, hihi klockan är snart 18, då har väl alla slutat?


Jag kom en kvart tidigare så...

   
passade på att ta bilder (like always) .
Bild.1 Shoppade på H&M♥
Bild.2 Min pianobok, hih.

    
    
Har jag visat upp min plånbok jag fick av syrran som hon köpt i Shanghai?
Me like! (Ignorera skräpet i plånboken, ska rensa den snart..Massa kvitton...

    
     
såklart det blev egobilder...

    
Kunde inte låta bli...    FY PAULINE, SISTA GÅNGEN!

H&M är faktiskt en av mina favorit klädbutiker, billigt och bra. Mängder med kläder, Gina gillar jag med men köper man ett plagg där så är man garanterad inte ensam om det. Och jag gillar att ha kläder som ingen annan har, hihi. Men H&M är inte så, visst är det många som köper från den butiken, det är ju trots allt ett stort märke men alla de affärerna har jättemånga olika plagg så då är det inte lika lätt att köpa samma plagg som till exempel klasskamraten, då kan det blir lite problem..Aja, hoppas ni fattar vad jag menar :) .

Kommentarer
Postat av: Lia

sv; Aa men absolut =) Tack =)

2009-09-01 @ 20:44:41
URL: http://liasplace.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se