Godnatt♥

Har precit tittat klart på House

Förövrigt så är det det enda programmet ja följer :) . Han är grym, vet inte varför men jag tycker sånt de gör är väldigt intressant. Kanske vill jag bli en läkare? Njaaa, alldeles för lång utbildning och att få MVG i alla ämen kommer aldrig gå ändå om jag gör mitt bästa :( . Men man kan alltid drömma om det...

Aja, måste verkligen lägga mig tidigar nu, förut la jag mellan 22.30 och 23.00 men nu för tiden lägger jag mig inte förrän efter 23.00. Det kan ju också vara orsaken till varför jag alltid gäspar på lektionerna..

Ska skölja av sminket, läsa en stund och sen nanaaa, vi ses imorgon, Godnatt♥!

Just det, jag har ju min pianolektion i Partille Kulturrum och där har de ett stort bibliotek med och jag kunde inte låta bli att gå in. Resultatet var att jag kom ut med två böcker, det var inte böcker som jag aldrig läst förut hellre utan två böckerjag läst flera gånger om och om igen bara för att de är så bra. Nämligen "En ö i havet" serien, böckerna är skrivna av Annika Thor. De är faktiskt rätt så kända, har fått priser och har också blivit en serie på tv men tyvärr har jag missat den varje gång den går på tv :( . Iallafall, läst 1:an förra veckan och nu lånade jag 2:an och 3:an :):) . Ni kanske tycker det är onödigt och slöseri med tid att läsa böcker man redan läst innan om och om igen men det tycker inte jag. Man kan aldrig läsa för mycket när det gäller bra böcker ;) .


Nu ser jag sådär sur ut igen..
Hmm, varför??

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se