GAMER

Nu är jag hemma från bion som sagt och filmen vi såg var faktiskt riktigt grym :) . Haha, min smak av filmer♥.

Efter filmen gick vi till Liseberg där Axel skulle köpa något, sedan skulle vi ta vagnen till Svingeln för att ta bussen hem men det var ett gäng där som krånglade till allt. Men det ordnade sig till slut.

Nu måste jag plugga lite kemi, läxan är tills imorgon så..Det handlar om isotoper och sånt, hoppas jag förstår det bara, vill ju behålla mitt mvg :) .


Jag & Matilda♥

   
Ähm, bjuder på de

     
Jag och Axel


Jag ser typ ledsen ut ?
Igår;

Igår var jag och några till hemma hos Rasmus, först tittade vi på The Simpsons för vi hade svårt att bestämma oss för vilken film vi ville se (som vanligt) men till slut blev det "From hell" med Johnny Depp. Enda anledningen till att jag ville se på den var för att han är såå snygg! Men sedan visade de sig att filmen var rätt så bra :) . Efter filmen ville de se på "Hipp hipp", som jag inte tycker är skoj så jag gjorde annat sålänge. Sedan ville vi ut så vi tog en långpromenad runt Sävedalen, mysigt men lite små läskigt sådär :) . Haha, sedan gick vi in och spelade The sims 3 en stund, det var lite skoj. Vi ville inte cykla hem förrän 5 i 12 typ så vi fick lite bråttom men det löste sig, när vi kom hem till P tittade vi på tv en stund, det var Saw 1 på kanal 5, hihi en av mina favorit "skräck" filmer. Men sedan var vi för trötta så vi somnade vid halv 2, japp, det var den dagen..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan blir det pluggpluggplugg :) , kanske ett till inlägg senare, puss♥

Kommentarer
Postat av: Tooti

Tack tack, det samma!

2009-09-06 @ 20:16:23
URL: http://tootfarangi.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se