Frukt till middag

Hej på er igen!

Pianolektionen gick jättebra och efter det tog jag bussen direkt hem så det blev inget shopping förutom en grej, scrolla ner så ser ni :) . När jag kom hem så sa syrran att pappa inte skulle äta hemma (och mamma jobbar kväll denna veckan) så hon skulle laga mat. Och ja, det ledde till att jag inte fick någon mat typ..Orkar inte skriva hur det gick till men nu äter jag melon till middag. Hoppas jag ändå kan somna ikväll med en nästan tom mage, jag hade tyvärr en dålig natt igår /: . Ska läsa lite bloggar nu och göra klart matteläxan.


Godnatt så ses vi imorgon♥

     
Ojdå, jag kunde inte låta bli, suck jag är hopplös..
Eller nej, jag är ingen groda utan ben??
Hahahah, min dåliga humor :P


Sån här min får jag när jag äter en super sur döskalle.
haha, notera dubbelhakan!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja mår bra, har du haft en bra dag ? :)

2009-09-15 @ 21:37:35
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se