Förlåt!

Förlåt, jag menar det verkligen, men jag har liksom inte varit hemma och har tyvärr inte tillgång till någon dator i skolan heller så det här är första inlägget för dagen. Brukar oftast alltid skriva ett inlägg när jag kommit hem men direkt efter skolan idag åkte jag in till stan med Pernilla så...Aja, förlåt ska färsöka se till så att det inte blir så igen :)

Efter skolan åkte jag som sagt till stan, såklart jag fick med mig grejer hem också. Hihi, nej men det blev inte så mycket för jag var inte så shoppingsugen /: . Vet inte vad jag ska skriva men nu ska jag svara på lite kommentarer (:D) och sedan får vi se :), det kommer bli fler inlägg ikväll.

Jag var lat med att ta bilder idag men här kommer några..

    
Skolan, mina fina vänner..

   
Jag vid busshållplatsen, väntade på bussen..
Alla kan inte vara perfekta..

    
Köpte ansiktsvatten från Yves Rocher, ska ju börja använda det märket :) , och så fick jag två fina armband, kan visa de sen

    
Sedan ville P äta på donken men jag var inte så hungrig så åt en äppelpaj (mums!), hon köpte två cheeseburgare :)


Köpte ett vitt linne från en av mina favorit klädaffärer :) .

Uppdaterar mer snart !♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se