Fler bilder från dag


Ah, hjälp. Periodiska systemet, vi måste typ kunna allt..Suck.
Hur kunde jag få MVG i kemi egentligen, vår lärare är jättesträng men snäll men ändå, jag tycker inte jag är värt ett mvg, aja får läsa på och bli bättre och hoppas på att jag får behålla den :)

    
Jag oc bästevännen innan fotograferingen 
     
Öhm, hahahaa                                 Visst är hon fin!? :):)

     
Man blir inte alltid bra på kort som sagt...

     
Hahaha...

 
My outfit today...


Det var så varmt så bytte till en vanlig t-shirt och en midjekjol, tog på mig en tunn jacka också när jag skulle ner till Ica :)


Kommentarer
Postat av: FEBB

gud va söta ni är! :) kul med bilder fårn skolan också. <3

2009-09-02 @ 17:34:49
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Sanna

periodiska system lät inte kul! haha, glad att jag slipper!

2009-09-02 @ 18:52:11
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se