Fail!

Ajaj, idag var det ju skolfotografering, men nej det gick inte bra! Huhu (ledsen), att jag alltid lyckas bli dålig på bild. SKIT. Aja, det är iallafall över nu, sista gången. Eller man tar väl kort i gymnasiet med (åh nej!)?

Iallafall, skolan har varit boring, när jag kom hem kom jag på att jag har tvätttid idag (usch!) så tog ner tvätten till tvättstugan men tyvärr var sköljmedlet slut så fick gå ner till Ica och köpa det. Nu måste jag gå ner till tvätten igen, ha det bäst see yaa!

´
Under lektionen, läraren var borta, såklart man passar på att ha kul då!

Det går inte att ladda upp fler bilder nu men återkommer med det snart. Nu ska jag svara på ett par kommentarer, blir jätteglad av kommentarer som sagt!♥

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Jättebra blogg och så söt du är!

<3

Hoppas du har en fin dag! =)

2009-09-02 @ 16:57:03
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Toppen ;D

Ja, min dag har varit bara bra,

din? (:

2009-09-02 @ 17:12:32
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se