Bilder från idag

Nu funkar det igen, tack och lov!
     
Mitt skåp, än sålänge så ser den fortfarande bra ut :) / blää på mitt schema!

     
Haha, söta Pernilla med någon bok om någon pojke under världskriget.
Inget folk på lektionerna? Nej, men jag och P gick in och satte oss medan det var rast..


Haha, bjuder på den..(Ser ni min misslyckade sminkning och håret!)

     
Pernillas söta mobil fodral och snygga mobil. Hallå, den är ju rosa!


Öhm, konstig min?!


My shoes, haha vet inte varför jag lägger in den här bilden men ändå!


Duktiga Pernilla tränar på hennes pianoläxan "O when the saints" :)

Vi hörs snart♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha, okej;)

Jag gör inte så mkt, svarar på lite kommentarer:)

2009-09-14 @ 17:53:48
Postat av: Leia

Det är bra och med dig? =)

2009-09-14 @ 17:55:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se