Batman!

Hej igen!

Hann visst skriva ett till inlägg ikväll.

Jag har haft en jätte trevlig kväll hemma hos Pernilla. Först cyklade jag till henne och kom vid 16, då höll hon på att göra köttfärspajen, jag hjälpte henne lite :) . Sen åt vi med hennes föräldrar också, det var jättegott. Hon är grym♥!
Vi var så mätt efter det så vi satte oss vid datorn en stund, sedan tittade vi på tv en stund. "Hells kitchen" och "Next", haha helt okej program om man inte har något att göra men skulle inte titta på de om jag hade annat bättre att göra.

Efter cirka 1h bestämde vi oss för att göra marängswiss (vet att det inte stavas så men aja!), fast vi kände oss fortfarande jättemätta så hon gjorde riktigt varm choklad till mig med grädde :) . Sen satte vi oss och tittade på "Batman, the dark knight" , grym var den måste jag säga! :) Medan vi tittade på filmen spelade Pernilla Sims 1 för hon har redan sett den filmen. Vi åt massa godis som Pernilla hade köpt också, hahah.

Sen gjorde vi inte så mycket mer, cyklade hem i mörkret och det var läskigt!


Köttfärspajen som Pernilla lagade, mums♥

     
Supergod var den:)

Godnatt, vi ses imorgon♥


Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: tack så mkt :D



kramar!

2009-09-26 @ 10:45:50
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se