Baseball/brännboll

Hallo!

Nu är jag hemma från skolan, idag slutade vi rätt tidigt, åh vad jag gillar torsdagar! Men det dumma är att min hemspråk är idag och klockan 15.20, så måste gå tillbaka till skolan :( . Hemspråk är inte kul på nått sätt men jag får ju betyg i det så det är bra! Fast jag ska nog fråga min lärare om det går att byta dag för jag har nämligen dans 16.30..Aja, allt löser sig nog..

Just det, idag körde vi en blandning av baseball och brännboll på idrotten och det var faktiskt väldigt skoj. Fast racken var så tung så fick ont i handleden efter att jag slagit, hehe. Men nu ska jag byta till danskläder och först gå till hemspråken och sen dansa, wiiiiee♥

Just nu

Sitter och gosar med Suki och äter vindruvor, mums!

Fler bilder lägger jag in när jag kommer hem igen, vi ses!
  

Kommentarer
Postat av: matilda

allt bra idaG? :D

2009-09-03 @ 15:24:45
URL: http://maatilda.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se