Baby♥

Har precis kommit hem från stan och ska äta nu, sedan ska jag till Östra för en av mammas kompisar har fått en liten bebis, hih en tjej!♥ Jag älskar bebisar så det ska bli kul, sen blir det bara pluggpluggplugg resten av kvällen så det är inte säkert det blir fler inlägg för idag /:

Men iallafall, när vi slutat skolan åkte vi som sagt in till stan, sedan gick vi till de affärerna vi var tvungen att gå till, efter det åkte vi hem igen. Hahah onödigt eller vad? Man skulle ändå bara titta i affärerna och få inspiration men tyvärr fick jag inga, hahha

     
Haha, såklart jag köpte godis när jag fick chansen..


Jag idag! KOnstig min?!


My friends:D

     
Haha, det står "Die brat die" på hans t-shirt :D Vet inte vad P gör för min?

Puss, ha en bra dag :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se