Ändrade planer

Hehe, har faktiskt läst igenom engelska grejen men orkar inte läsa om magnetism eller vad det nu var vi hade i Fysik. Vi fick läxan idag, det är tre A4 sidor och vi har läxan tills imorgon, suck...Så är det när man har stränga men grymma lärare.

Iallafall, eftersom jag tycker att jag varit duktig och läst texten vi hade som läxa i engelska så ska jag få unna mig med något bra. Vad sägs som en film(my favourite)? Min snälla kompis Rasmus lånade mig tre filmer så det ska bli kul :):).

Ha det bra så länge!♥


HIhi, den första blir "Pirates of the Caribbean, vid världens ände" , det är trean. Jag har tyvärr bara sett ettan och tvåan så det ska bli spännande att se hur allting slutar. Jag gillar iallafall både den första och andra så det ska bli kul som sagt :) .

Kommentarer
Postat av: YIN & YANG

=)

2009-09-02 @ 21:04:09
URL: http://heartbreakonline.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se