8km!

Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen när jag skrivit klart detta inlägget :)

Ni kanske undrar varför jag är hemma denna tiden och det är för att vi har haft en frilufsdag idag så alla i högstadiet har antingen gått eller sprungit 8:an som är 8 km då. Jag gick såklart, haha, det tog typ 1h och 10 min eller vad det nu var. Nu har jag jätteont i mina knän så jag tror det är något fel på de, ska säga till mamma så får vi gå och undersöka de. Hoppas bara det inte är något allvarligt!

Iallafall, vi börjar skolan igen vid 13 och då har vi endast 3 lektioner, musik, biologi och bild. Efter det ska min klass åka in till stan för det är ett projekt med slöjden och vi måste åka in och titta i olika affärer somn Designtorget, myrorna och andra second hand affärer :) . Kanske inte det roligaste man gör efter skolan men vi måste och sedan får vi sovmorgon på torsdag till 10, yes!


Satte på mig bekväma kläder imorse
men nu ska jag in i duschen och byta kläder med!

Vi hörs senare♥


Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

ska vi följa varandras bloggar med bloglovin? lägger till dig nu på direkten

2009-09-08 @ 11:11:22
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken fin blogg du har :)

2009-09-08 @ 11:30:13
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se