7 september

Halloo, nu är jag hemma från skolan och mumsar i mig vindruvor, hihi mellanmål :) .

Nej men det har varit en lång skoldag idag och som sista lektion hade vi spanska fast vår lärare var sjuk så vi hade en vikarie, o ni vet väl hur det brukar bli när man har vikarie, ingen jobbar, alla sitter och snackar högljudd och leker med mobilen. Haha, ska inte skylla ifrån mig nu för jag gjorde inte heller så mycket den lektionen, hehe tog massa kort med Axel istället, roligt!

Men nu måste jag plugga massa men det kommer fler inlägg :) , tack igen för alla fina kommentarer♥

     
Jag och P hade med kul på rasten, hehe..



OJ, de blev väldigt små men det får duga. Vi var ändå oseriösa.

     
Axel!

     
Me and Axel :D

Aja, det får räcka med bilder, vi hörs senare. Nu ska jag läsa bloggar och sedan plugga (eller inte) hihi, puss

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Fin blogg du har! Har du haft en bra helg förresten?

2009-09-07 @ 17:41:50
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se