5 september

Sådär, nu har jag sett halva filmen och det är dags att ta en paus, för ni vet väl att det inte är bra att sida vid datorn för länge? När man suttit typ 1-2h är det dags att ta paus i minst en timme typ..Haha, som om jag brukar göra det men men, ska försöka iallafall :) .

Men nu under pausen är det dags för städning, ska först plocka undan alla grejer och sedan dammsuga, det slipper man inte undan..Men sen tänker jag faktiskt fixa alla mina smycken (som jag undvikit en tid) för de trasslar och det är dammigt och sånt skit, sen blir det bilder♥!

Vi hörs om en stund!


Haha, tycker trycket på min t-shirt från Zara är väldigt söt♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

snygg t-shirt!:)

2009-09-05 @ 16:09:30
URL: http://rxr.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se