28 september

Hello!

Slutade för ett tag sen men när jag kom hem var diskkon helt fullt med odiskade tallrikar osv, fick ta hand om det och nu ska jag göra matteläxan.

Just det, det var ju en grej jag var värsta nervös över som jag skulle göra det. Nu kan jag berätta det och det känns jättebra för jag fixade det! Jag var nämligen på Valhalla med klassen för att göra ett simtest, var väldigt nervös men det gick galant! :):)

Sen åt jag på donken, onyttigt jag vet men det är så gott :) !


Weird bild..

Ses senare!♥

Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Tusen tack för tipsen, really snällt av dig:)

Tack tack tack!



Tittade du möjligen på Paris Hiltons New BFF när det sändes?

2009-09-28 @ 17:05:21
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: hanna

hejsan, allt bra ?

2009-09-28 @ 17:12:25
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se