27 september

Nu är jag vaken, pigg och glad!

Som ni själv läste mådde jag inte speciellt bra igår kväll men har sovit en bra stund så mår mycket bättre nu :) . Idag ska jag först gå en sväng med Pernilla till Höstmarknaden, det är sista dagen idag och det vill man inte missa, det är ju bara en gång om året. Haha, fast som jag skrivit innan så vill vi typ bara äta langos och sedan är vi nöjda, hahah.

Igår hade jag en jättegrym kväll om man räknar bort det sista. Först fick jag skjuts till stan vid 13 och jag skulle inte möta Carro förrän vid halv 15 så passade på att gå på Nordstan. Såklart fick jag med mig grejer hem, visar senare! Sen gick jag till Kungsportsplatsen för skulle möta Caroline där, men hon var lite sen så satte mig vid häststatyn. Satt där en bra stund och sen när jag skulle gå ropade tjejen som typ satt bredvid mig om hon kunde låna min mobil för hon och hennes kompis hade tappat bort varandra och hon hade ingen mobil. Tvekade lite först men hon verkade snäll så hon fick låna den. Hon ringde två samtal och sedan fick jag 20kr för det, inte alls dumt va? :) . Jag tjänade på det iallafall!

När Caroline kom gick vi till ett café, Cappuccino. Jättemysigt ställe och jättegoda pajer har de! Efter det gick vi runt på stan och jag köpte lite mer grejer, sen tog vi en promenad till Donken vid Scandinavium och var där en stund. Onyttig som jag är kunde jag inte låta bli att köpa något. Sen åkte vi hem till henne och hämtade ***********, inte så bra att skriva det här på bloggen. Sen åkte vi tillbaka till Nils Ericsson Terminalen och sen hände massa grejer, tänker inte skriva det här ifall. Aja, hoppas ni förstår :) . Tog sedan näst sista bussen hem och sen skrev jag det korta inlägget och sedan la jag mig, usch vad dåligt jag mådde :(

Nu ska jag dra, sen ska vi (familjen) göra en grej, kommer inte skriva det här men så småningom kommer jag att berätta det :):) , hihi lite nyfikna kanske men lovar, det är en jättekul grej :D .

    

Carro tog blåbärspaj och jag hallon, sen ville vi båda ha chailatte,
super god dricka måste jag säga!

     
Haha, Carro läste gratis Frölunda bilagan som man fick. Så glad var
hon, hahha. Så söt♥

    
Jag blev så sugen på Mcnuggets men var inte jättehungrig så det
fick bli en Happy Meal, tummen upp för den!



Skulle göra som Carro, men miss-
lyckades totalt. Fail på mig! Söta
Carro .

     
Såklart jag tog med mig leksaken man får hem :)

     
Oh, vill ni veta en grej. Jag har förlovat mig♥.



(Skämt som alla förstår säkert, jag vet att jag har dålig humor)

Puss, vi hörs!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se