25 september

Hej, idag är det fredag, yes!

Vi slutade runt 13 idag och sen gick jag tillsammans med Sanna hem, hon är ju min granne :) . När jag kom hem gick jag ut med Suki älsklingen direkt och sen fixade jag lite att äta, en macka och oboy, mums!

Vet inte om jag berättat det för er men idag/ikväll har Pernilla "bjudit" mig på middag, hon ska laga köttfärspaj och sen ska hon göra efterätt till mig med. Men kom inte på något så tog en av mina gamla favoriter, nämligen Marängswiss, visst är det gott?!!! Längtar redan! Sen ska vi titta på någon film och äta massa godis, popcorn m.m . Haha, med andra ord, "tjocka oss" , hahah!

På måndag ska vi ha simtest, längtar verkligen inte! Jag har gått i simning ju så jag har inte problem med det men aa, simning är ändå bläää :(

     

(Haha, ignorera mina feta lår) Hade inget att göra på rasten
förut så fick rida på Oskars rygg, haha han är så lång så det
var jätteläskigt! :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se