23 september

Hallooo!

Egentligen gillar jag onsdagar när det är udda veckor för då slutar jag tidigt. Men saken är att jag måste tvätta kläder med som är det tråkigaste man kan göra av alla grejer man måste göra för hemmet. Att dammsuga ligger tvåa på listan! Åh, varför måste jag göra sånt här egentligen? Inga av mina kompisar behöver göra det :( . Aja, får tänka från den ljusa sidan, när jag blir äldre klarar jag mig själv medan de andra blir helt förvirrade och kan ingenting, good ha?

På idrotten idag skulle vi orientera och så pratade jag lite med Jonas (våran idrottlärare), ungefär så här var det:

J - SKa vi se här, vilka kontroller du ska ta :)
P - *Hoppas på de lättaste och ler mot honom*
J - Hm, 5:an och så...
p - vad är det gula på kartan?
J - *tänker en stund*, det är öppenmark.
p - Jaha, okej *osäker*
J - är du säker på kartan?
P - Njaa, inte speciellt :P
J - Hm, okej
P - att orientera är läskigt! :)
J - läskigt?
P - Ja....
J - okej men då ändrar vi här, du ska ta 1:an och 2:an, sen kommer du tillbaka igen så får vi se hur det gick :) .
P - OKej *jätteglad*

Hahah, han är så grymt snäll och är en grym idrottlärare!♥
Det gick väldigt bra så hoppas han är nöjd med mig :) .

Nu är det dags att gå ner till tvätten igen, vi hörs!


Hahaha, se upp! en ful bild!!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se