22 september

Halloo♥!

Har varit hemma från skolan en stund nu men blev fast på att läsa bloggarna jag läser dagligen, fast huvudsaken är ju att jag iallafall skriver :) . Jag hade sovmorgon imorse och det var jättebra för lade mig lite sent igår. Ajabaja! Men jag satt faktiskt och pluggade religion men idag på so-lektionen fick vi reda på att vi skulle ha muntligt läxförhör. SUCK! Jag som kunde allting nu, men det skadar ändå inte för vi ska ha prov om Hinduismen nästa vecka.

Om en stund ska jag ha pianolektion så kommer åka in till centrum, hinner kanske köpa något???

Aja, måste träna piano nu, vi hörs när jag kommit hem!

     
Nu för tiden orkar inte jag ta bilder för det blir ändå i en så dålig
kvalité, måste verkligen skaffa en kamera!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte så mycket, kan du spela mycket på piano ? =)

2009-09-22 @ 17:23:44
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se