21 september

Hejhej bloggen!

Nu är det måndag igen och en ny jobbig skolvecka! Åh, kunde man inte födas med all kunskap man behöver i framtiden?!

Nu när jag kom hem från skolan ringde mamma och undrade om jag ville följa med till Allum med henne, men jag sa nej. Det är inte alls likt mig att tacka nej till att shoppa men är faktiskt tvungen att göra det. Måste verkligen skärpa mig nu eftersom det är sista året i grundskolan och jag vill gärna komma in på en linje jag vill läsa. Så efter att jag skrivit detta inlägget ska  jag först göra matteläxan sen göra en skrivuppgift om RESPEKT på engelska och efter det måste jag träna på piano :) .


Testade Pernillas glasögon idag,
haha alla tyckte att jag passade
i de. True or false?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha okej söt var den :P

hur mår du ?

2009-09-21 @ 18:38:25
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se