20 september

Godmorgon bloggen!

När jag gick upp imorse var det första jag tänkte på bloggen, att skriva om igår, ta bilder på det jag köpt, lägga in bilderna osv..Får jag inte blogga på en dag så känner jag mig inte hel, usch jag har blivit beroende. Men ibland känns det också som om jag blir tvingad till att blogga, vad jobbigt det måste vara för de större bloggarna som måste uppdatera ännu oftare för att få behålla sina läsare...

Nu har jag iallafall duschat och känner mig fräsch men dock inte pigg. Kom hem från mormor vid halv 3 igår och vaknade vid 10, inte bra /: . Och så ska jag på kalas idag också! Lilla Tiffany fyller år nästa vecka så hon ska ha kalas idag. 5 år blir hon och kalaset ska vara på Lek och Bus landet, haha det är faktiskt upp till 17år så jag får vara där! Sen älskar jag småbarn så det är bara kul för mig :) .

Kommer till det tråkiga nu, skulle ju lägga in bilder nu från igår men såklart kan jag inte hitta min usbkabel, åh! Men jag ska försöka leta när jag kommer hem igen så tyvärr blir det ingen uppdatering förrän vid 18 eller nått. Louise ringde nyss och jag ska åka till kalaset med henne att de ska spela golf innan så jag måste följa med. Suck..Aja!

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår du nu då ? :P

2009-09-20 @ 16:46:41
URL: http://hugoily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Själv mår ja bra^^

Gillar du Twilight ? :P

2009-09-20 @ 17:51:41
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se