16 september

Hejhejhejhejhej! :)

Hihi, idag är jag glad för känner mig inte lika stressad längre, varför vet jag inte heller. Nu vet jag bara att jag har endast en läxa att göra idag och den känns så skönt! Bryr mig inte om jag har flera läxor imorgon att göra, man ska ta en dag i taget :) . Och så är det fint väder ute idag, tummen upp!

Idag på idrotten skulle vi orientera och jag och Pernilla lyckades ta alla kontroller vi skulle ta :) . haha, inte speciellt intresant men ändå :) .

Bilder från idag!


Jag sov med en knut på huvudet inatt så håret blev vågigt..

     
Men jag fick flera komplimanger för det så det är jag glad för :D .
Haha, bjuder på bilderna!

     
Sen tog Gustav några kort på mig och Oskar, alla blev typ suddiga :P


Ehm, inte lite längdskillnad?! haha, ignorera min min!


KOnstig bild...

Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se