14 september

Hallo, jag har varit hemma en stund nu men inte haft tid att skriva något inlägg för Pernilla har varit här och tränat på mitt piano (eller rättare sagt elpiano), vet inte om jag skrivit det innan men hon har precis börjat i piano men hennes föräldrar vill inte köpa ett piano än ifall hon skulle ångra sig och vill sluta så har lovat henne att låta henne låna min keyboard som ändå ingen spelar på :) .

Just det, kom på det när jag skrev rubriken, min kusin Eddie fyllde 13år igår, grattis i efterskott:D . Eftersom han är född 1996 så föddes han på en fredag, fredagen den trettonde..Alla tycker inte att det betyder otur egentligen inte jag heller men ändå :) . Jag själv fyller också år den 13:onde men i februari istället och föddes på en söndag (: . Fast detta året var det en fredag, inget ont iallafall!

Imorse vaknade jag en kvart försent och fick skynda mig jättemycket (ja, en kvart betyder mycket för mig på morgonen) så både mitt hår och mitt smink blev misslyckad, suck får lägga mig tidigare ikvälll...Men annars har skolan varit helt okej, det är tisdagar och torsdagar som är tråkigast, aja det är bara ca 6 veckor kvar tills höstlovet, haha!

Nu ska jag nog plugga lite och träna på pianoläxan, annars får man skäll av Ulla, haha nej skoja bara, min pianolärare är super snäll så det så❤

Bilder från dagen

VARFÖR VILL ALLTID BLOGG.SE KRÅNGLA NÄR JUST JAG VILL LÄGGA IN BILDER? ÅÅÅÅH, VISAR ER BILDERNA NÄR DET FUNGERAR IGEN!

Puss!


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Förstår, skit jobbigt. Sena dagar, hinner inte uppdatera alls med bloggen ju :(

Jo,det är bra, lite trött bara ^^

2009-09-14 @ 17:42:28
URL: http://dellas.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se