13 september

Nu är jag vaken, men är fortfarande trött för jag la mig vid 3 igår, inte bra /: .

Som ni ser så har inte jag bloggat så mycket det senaste dygnet men tyvärr har jag inte haft tillgång till någon dator :( . Men igår var jag som sagt på Liseberg med Axel, Rasmus och Oliver, skoj var det men dock alldeles för mycket folk för att kunna ha kul! EFter Liseberg skulle vi se på bio, "Inglorious Basterds"(tror den stavades så?) men vi kom dit en halvtimma tidigare och såklart fanns det bara några få platser lediga, det enda platserna där de hade 4 i rad vad längs fram i kanten. Nej tack om jag får välja! Men sen var ju filmen 2,5h och jag lovade mamma att inte bli så sen för skulle äta middag hemma hos mormor och kusinerna så det var också anledningen till att jag tackade nej. Fast killarna stod där och försökte övertala mig i typ 15min men tyvärr /: , förlåt till er men jag har faktiskt lovat de att gå på vilken bio som helst nästa gång, hehe :) .

Att ha snälla kompisar är något av de bästa jag vet!♥

Eftersom vi hade så kul glömde jag att ta kort men här kommer lite bilder :)

     
Tog såklart med mig godiset som förövrigt blev uppäten med en gång :)


Som ni ser så är jag dålig på att hålla mobilen stilla /:

     
Innan Liseberg badade mamma älsklingen♥


Fina Jackie♥


Presenterna från oss till bebisen som kommer i oktober, längtar!


Ehm, datanördarna?! Joshua, Martin & Emil


Påväg hem, kommer inte ens ihåg att jag tog
detta kortet, var ju så trött..

BILDER på det jag köpte i fredags kommer snart, ska bara äta först :)

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Haft en bra helg? :)

2009-09-13 @ 14:18:03
URL: http://dellas.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se