11 september

Hejsan !

Åh, vad skönt att det äntligen är fredag! Dock måste jag plugga häcken av mig för nästa vecka kommer vara "fullt upp". Aja, idag kan jag ändå ta det lugnt och imorgon, plugga på söndag (eller inte) , hahah. Nej men jag ska faktiskt skärpa mig och vara ordentlig i skolan, det är ju trots allt sista året. Inte för att detta betyget är jätteviktigt men åtminstone viktigt för att komma in på en bra linje :) , sen betyder ju betyget ingenting...

Efter skolan idag skulle jag egentligen vara med Pernilla för hon vill spela The sims 3 och äta svenska lantchips (som är supergoda!) men eftersom simset inte gick att installera på min dator så installerade jag den på mammas och tyvärr vill mamma alltid sova en stund när hon kommit hem så...Men aja, det blev ändrade planer och jag ska troligen in till stan och köpa skor och kanske jeans också, wiiie ! Har ni också märkt att det är sommarväder ute idag, me like♥.

Imorgon ska jag troligen till Liseberg men det är inte säkert än, ha det bra så länge! :)


Outfit:en

    
Of course måste jag matcha min rosa tröja med rosa smycken, haha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Hej,

jag drar nu igång Veckans Blogg på Sannas Rum igen!

Jag tänkte att du kanske ville vara med och synas i en

blogg med ganska många läsare i hela 7 dagar!

Om du vill det, klicka in här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/dags-for-veckans-blogg.html



Ha det bra ♥

/ S A N N A

2009-09-11 @ 14:48:07
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin tröja :)

Hur mår du ? =)

2009-09-11 @ 15:41:59
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se