10 september

Godmorgon!

Jag brukar ju inte skriva något inlägg på morgonen för det hinner jag inte men idag har jag sovmorgon så tänkte skriva ett godmorgon inlägg!

Jag har precis varit ute med Suki och nu sitter jag här framför datorn och äter fil med flingor :) . Sedan blir det skolan vid 9.50, men jag slutar rätt så tidigt idag så det är skönt! Men sen har jag också hemspråk och dansen :) . Jaa, men jag har fortfarande ont i knät sen jag gick 8:an, jag har typ översträckta knän, inte bra /:

OUTFIT
     
Inte de bästa bilderna, menmen

"chinos" från Zara
Linne från JC
Kofta från ?
Halsband från Hongkong 

Vi hörs senare efter skolan!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg:)

2009-09-10 @ 12:01:42
URL: http://aalleliicious.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se