Saknaden kommer vara stor

Hemma nu!

Åh, har redan börjat sakna gänget på dagiset :( , varför måste det alltid vara så svårt att säga hejdå. Aja, orkar inte skriva mer om det.

Nu till lite roligare grejer.

Idag ska hela STS-gänget komma hit till Göteborg, det ska bli jätteskoj, längtar!

Bilder från idag


Detta fick jag av de snälla personalen :)

Tack till Ann-Sofie, Pia, Veronica & Emma  ♥

    
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


När alla barn vaknat lekte vi med lera :)


Johan gjorde ett hjärta till mig♥


Jag gjorde en figur som Johan döpte till Grodan♥


Sen ville han att jag skulle göra en gubbe, hehe det gick inte
så bra för den kunde inte stå upp själv :)


Gjorde också ett hjärta med Johans namn på som sedan..


fick ett till namn, Isabelle♥


Mina favoriter♥. Jag censurerade deras ansikten för de här bilderna kommer ju
ut på internet och de kanske inte vill det :)

1. Magda 2. Johan 3. Isabelle


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se