Pauline testar

Usch vad kallt det har blivit nu, det är ju trots allt oktober men ändå! Nej, vintern får inte komma än, jag orkar inte ha en tjock och tung jacka och frysa häcken av mig varje gång jag går ut. Halsduk, mössa, vantar och stövlar vill jag dock börja använda, det är så skönt och snyggt enligt mig, eller jaa kanske inte på alla..

När jag var på Allum förut passade jag på att gå in på H&M, kollade runt lite men hittade inget speciellt. Men precis innan jag skulle gå ut kom jag på att jag måste köpa en concealer. Har hört att flera tycker att H&M's concealer är helt okej, jag själv brukar dock inte köpa butikens egna märken, aah, iallafall så köpte jag en så ska se om den är bra. Har inte prövat den än men ska skriva om den så fort jag prövat :) !

Nu ska jag äta melon och se om det finns ngt bra på tv, puss!


lånade sista boken i serien "En ö i havet",
mycket grymma böcker, man tröttnar verkligen
aldrig på bra böcker fastän man läst den tiotals
gånger :):)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se