Mina smycken

Här är mina älskade smycken!

Allt fick inte plats så fick slänga lite... :(


Här alla några av mina halsband, jag sorterar de efter färg.
Eller svart och silver :)


Några av mina örhängen. Jag sorterar de efter färg med :)


Andra delen av mina örhängen :)


De silvriga halsbanden och de svarta halsbanden :)


Mina klockor. Har fler men ingen av de har batteri kvar så
slängde de. Men den minsta rosa till höger gillar jag så mycket
så ville inte slänga den :):)


Mina armband :)


Armbanden och en del av örhängena

Jag räknade igår, så här blev resultatet;

Jag har

20 halsband
♥ 30 armband
♥ 46 par örhängen
♥ 3 klockor
♥ 1 ring, haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se