Inga fler bussturer idag!

Hallooo, hemma från stan nu !

Hehe, jaa har varit där en bra stund men det hände massa grejer så var tvungen att åka hem och sen tillbaka in till stan igen, aja orkar inte skriva hela grejen men kan sammanfatta det lite :)

Först var jag påväg att missa bussen men som tur var, var bussen sen så jag hann med den precis :) . När jag kom fram mötte jag upp Caroline på centralen och vi gick in till Nordstan och kollade i olika butiker. Jag köpte lite grejer på åhléns som jag visar senare och sen blev vi hungriga så vi åt på "Slimfood", gott var det! Jag fick rikskuponger av min pappa häromdan och använde såklart de :) . Efter maten fortsatte vi och titta och sen såg jag att de kommit en ny skobutik. "Belle shoes" heter butiken och jag vet att den finns i bl.a Stockholm men har aldrig sett den här i Göteborg, nyfiken som jag är gick jag in och hittade ett par apsnygga lite högre än knähöga stövlar, såklart blev jag förälskad och ville köpa de. EFtersom jag inte hade så mycket kontanter så använde jag mitt kort, men det stod att köpet inte kunde godkännas och jag fattade inte varför så gick till närmaste bankomat och tänkte ta ut pengar istället. Ja, vad får man se där, joo att jag bara hade 8kr kvar på kortet! Asså jag kunde inte fatta det, inte för att skryta men jag har alltid haft minst 1000kr på det kontot och fattade inte varför det bara fanns 8kr kvar. Sen såg jag att mamma glömt sätta in 1000kr som jag gett henne, åh vad sur jag blev då! Inga skor för mig tänkte jag då. Klockan hann bli 14 och Caroline var tvungen att åka tillbaka till hennes farmor för att sen bära av till Stockholm, vi sa hejdå till varandra och jag fortsatte till Nils Eriksson Terminalen för att ta bussen hem. På vägen dig tyckte jag inte att det var rättvist och envis som jag är bestämde jag mig för att åka hem och hämta pengar och sen åka tillbaka och köpa stövlarna. Sagt och gjort, nu är skorna mina! Haha, sen åkte jag hem igen, alltså spenderade jag cirka 2h i bussar, usch!

Oj, nu blev det typ hela historian iallafall :) , men jag är på glad humör så det gör inget.



Carolines frukost/lunch, hennes favorit Sushi! :)



Min frukost/lunch, kycklingsallad!!! Mums!!!

Bilder på det jag köpt kommer senare ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se