"Hihi"

Vet ni vad?! Jo, min blogg fyller ett år idag, wiiieee :D . Det har varit jättekul att blogga ochjag bloggar för min skull så jag känner ingen press ifall jag inte uppdaterat på en dag, men ibland kan jag bli så, men oftast inte. Jag startade denna bloggen också bara för min skull och för att jag ska kunna läsa tillbaka vad jag gjort och titta på bilder som man kanske raderat från datorn men finns kvar här. Jag skrev ju dagbok innan men tyckte det var så jobbigt att skriva för hand och då passar ju såklart en blogg in som bäst! HIhi, än en gång, grattis till min blogg, det tänker jag fira med en ny header, yes! Men den kommer upp lite senare tror jag.

Just det, det var faktiskt en slump att jag såg att min blogg fyller 1år idag. Jag läste i någon blogg där som också haft bloggen i 1år och då började jag fundera, för jag kommer ihåg att jag startade min blogg i oktober men kom inte ihåg exakt datum så jag bläddrade bak i arkivet och såg det :) . Hihi och att det just var idag var lite småkul :)

GRATTIS TILL MIN BLOGG!

En glad Pauline :D . Oj, vad blek jag är, usch!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se