GRATTIS FOKI

OH, läste precis i en blogg att Foki vunnit tre priser på blogawards! Grattis till henne, min favorit bloggerska :D! Sen vann hon ju faktiskt det största priset också, årets blogg liksom ;) . Det här var nog den bästa 18års dagen man kan tänka sig som en bloggerska, hihi. Grattis återigen :)


Har precis kommit hem från partyt, det var jättetrevligt att få träffa alla igen, dock var inte alla här men de flesta :) . Partyt blev inte riktigt som jag tänkt mig men helt okej ändå eftersom jag spenderade kvällen med mina goa vänner :) . Har inte lust att skriva så mycket om det mer men jag är väldigt ledsen att inte de kom, aja orkar inte tänka mer på det.

Godnatt, hoppas alla haft en grym kväll :)


Vi tog typ inga bilder, dels för att jag inte har någon kamera
och vi ville ägna tiden åt att bara vara med varandra istället :)

GODNATT PUSS!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se