:( / Godnatt

Har ont i hela kroppen fortfaranande :(

Och förut när jag orienterade förut så sprang vi i skogen också och där trampade jag snett. Det brukar jag göra så jag struntade i det och sprang vidare, när jag kom hem började jag känna värken i fotleden och kunde inte böja foten :( , jag gick på dansen iallafall och gjorde mitt bästa och nu känns det faktiskt bättre i foten :) .

Har pluggat en stund nu men har inte alls varit koncentrerad så undrar om jag verkligen kommer klara provet imorgon, aja betyget är faktiskt inte bara på ett prov, så det så :)! Just nu sitter jag och spelar msnspel med Rasmus, haha och som vanligt så förlorar jag alltid, suck. Pauline, varför är du så misslyckad?

     

     

godnattgodnattgodnattgodnatt♥

GODNATT♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se