Godnatt♥

Hallo!

Just nu är jag hemma hos någrs släktingar, det är en som ska gifta sig imorgon så idag var det "förfest" , hihi! Jag hade ju inget bestämt att göra idag men sedan ringde mamma och jag tänkte "varför inte?", det kan ju faktiskt vara kul med fastän det är massa vuxna..När jag kom hit var det proppfullt med folk, jag känner knappt hälften av alla. Efter en stund av att bara stå i ett hörn fick vi mat och eftersom det var så mycket folk där fick man stå upp och äta. Det var inte lätt!

När jag ätit stod jag och snackade lite med Emelie, min kusin. Och sen kom också en tjej fram till oss och började snacka. Det visade sig att hon heter Lisa, hennes föräldrar är med från Kina och hon är 15år! Vi fortsatte att prata och vi har snackat från klockan 19 ändå tills för en halvtimma sen, då hon var tvungen att åka hem. Det är faktiskt jätteskoj att träffs nya kompisar, dock tror jag vi kommer glida isär men hon verkar jättetrevligt och vi har ganska mycket gemensamt. Hon är en riktig bra kompis känner jag på mig. Fast tyvärr bor vi inte så nära... :/ . Aja, hoppas det håller, jag har hennes msn iallafall:)!

Nu ska jag titta på film, mamma ska inte hem på ett bra tag så...


Jag är för trött för att kunna visas på kort...åh vill sova, nu!

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter skojj :)

Hur mår du ?

2009-10-03 @ 10:00:28
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se