9 oktober

Hejsan, idag är det fredag♥!

Slutade skolan för en stund sedan, wiee slipper skolan hela nästa vecka :) . Jag ska praoa då om ni inte redan visste det, det blir på dagiset i min skola så det är ju ändå som skolan men ändå inte. Iallafall, jag älskar småbarn så det passar mig :) .

Nu i eftermiddagen ska vi kanske hälsa på min faster och bebisen, får se hur hon mår också :) . Men det ska bli kul och spännande, en liten söt pojke, endast 1 dag gammal (eller inte ens en dag!), iförsig jag har ju sett en bebis som endast var 8h eller något gammal, min mammas kompis bebis, har ju visat bilder på henne tidigare.

Just det, förut skulle jag ta kort på "dagens look" men det gick inte så bra, idag är en dag då jag absolut inte fastnar på bild, åh hatar sånna dagar! Aja, får se om jag kan fixa det senare.

     
Me today. Flätade håret igår kväll så det är lite vågigt :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se