8 oktober

Godmorgon, oj då lite sent!

Asså jag har faktiskt en anledning till varför inte det blivit någon uppdatering idag. Jag kom hem vid halv 3 tiden och åt mellanmål, sedan skulle jag ha hemspråk och efter det hade jag dans. Min dans slutade vid halv 6 och min pappa hämtade mig, när jag kom hem tog jag en lång dusch och sen rensade jag mitt sovrum. Allt skräp ska bort, det var jättesvårt att slänga men jag blundade och gjorde det, lite stolt är jag över mig själv :) . Nu har jag slängt massor men har fortfarande massa kvar, fast de tar jag imorgon, jag orkar inte mer. Haha!

     
Jag idag efter idrotten, haha svettig och allt..


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se