8 oktober in my heart♥

HIHIHIHIHIIHIH

Åh, jag är sååååå glad:D , har precis (20 minuter sedan) fått reda på att jag har fått en till kusin, wiiieeee :)! Minstingen är en liten pojke, åh vad jag kommer att leka med honom hela tiden, vilken söt liten plutte. Vi ska troligen hälsa på honom imorgon, hihi :)!

Iallafall, jag är för glad nu för att skriva någonting, vi hörs imorgon♥!


Just det,
idag städade ju jag och har äntligen orkat rensa bland mina smycken, tyvärr glömde jag ta "före" bilderna men "efter" bilderna hade jag tänkt lägga upp. Men blogg.se vill inte samarbeta med mig ikväll så bilderna på de kommer imorgon, puss och kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se