7 oktober

Hello!

Slutade tidigt idag så kom hem runt halv 15 (ja, det är tidigt för mig) men har inte kunnat blogga förrän nu dels för att jag inte orkat och för att mamma behövde hjälp med att flytta ut grejer till balkongen igen. Äntligen är gubbarna klara med vår balkong så vårt vardagsrum inte behöver vara så fullt längre. Sen ska jag rensa alla mina grejer för att slänga allt onödigt, jaa jag har massa onödiga grejer. Men jag är en person som har svårt för att slänga grejer, jag tänker alltid tänk om jag behöver den i framtiden eller nått i den stilen. Aja, får skärpa mig nu och sluta tänka på de jag slängt. Hihi, för ju mer jag slänger så kan jag köpa in mer grejer!

Just det!
Förra veckan hade ju jag ett orienteringstest och jag trodde verkligen att jag inte skulle klara banan och bara få ett G (för det har jag fått alla andra gånger) men vi fick veta vilken tid vi sprang på idag och betygen.

23-30min - MVG
30-33min - MVG-
33-35min - VG+
35+min    - G

Gissa hur förvånad och glad jag var när Jonas berättade att jag sprang på 29minuter, yes! Jag fick MVG i orientering, det trodde jag verkligen aldrig, möjligen VG men aldrig MVG så nu har den gjort min dag och resten av veckan, lalalla vad jag är glad :D

Måste fortsätta och städa, skriver mer snart!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se