6 oktober

Hejsan!

Hemma från skolan och det har varit en rätt så slapp dag. Eftersom halva klassen är ute på prao nu så är inte vi lika seriösa på lektionerna, till och med lärarna är slappare (förutom biologiläraren Eva såklart!) och det är faktiskt lite skoj. På svenskalektionen gjorde vi ett test på internet om vilka yrken man är intresserad av, jag fick DATA/IT som första och FORSKA OCH EXPERIMENTERA som andra. Haha, det stämmer faktiskt in lite men jag ska nog ta natur...

Om en stund ska jag iväg till pianot men innan dess så måste jag träna lite till och ta något att äta, mellanmål you know ;)


Ska nog sätta på mig mössan idag, det blåser ute:(

Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se