5 oktober

Hallo!

Jag kom hem för cirka en timma sedan och har läst bloggar, tittat på olika gymnasium på nätet och spelat piano i denna timmen. Hihi, nej men idag var jag på gymnasiemässan, det var väldigt intressant och alla kom ju fram till en och frågade vilken linje man vill läsa osv, jag vet ju fortfarande inte det så tog lite broschyrer från alla. Asså jag kommer verkligen få panik till slut, varför måste jag vara personen som inte har någon fantasi, personen som inte vet vad hon vill bli, personen som är misslyckad...Åh, jag orkar inte mer!

Haha, nu fick jag skriva av mig lite, skönt! Just det, träffade Edith, en tjej som jag lärde känna från språkresan. Det var lite kul och så, har inte träffat henne på ca 2 månader, tänk att tiden går så snabbt! Sen träffade jag Lisa inne på mässan också, så söt och snäll är tjejen va! Aja, nu ska jag läsa lite om ekologi, biologiläxa, suck...


Jag och kusinen nördade olika spel på nätet igår, haha!


Sen lekte jag lite med Jackie, fast han ville inte
vara med på kort...

Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se