4 oktober

Godmorgon!

Nu är jag färdig fixat och pigg! Igår mådde jag inte speciellt bra men har fått sova ut i 7 timmar nu och det får räcka! Eftersom min släkting (vet inte vem typ, har för många, haha!) gifte sig igår så kom massa släktingar från andra länder hit och tydligen så ska min mormor bjuda de på middag ikväll så jag ska dit och hjälpa till :) .

Denna helgen har varit en riktig skön helg för mig, jag har inte känt mig stressad för vi kommer inte att ha prov på ett tag, wiie! Sen lärde jag känna en ny person, Lisa heter hon förresten. Hon kommer med från Kina så jag har ganska mycket gemensamt med henne, när jag var med henne de där fjuttiga timmarna hade jag verkligen jätteskoj. Jag kunde vara mig själv och jag var inte rädd för att visa vem jag är. Hon verkar verkligen vara en kompis som jag velat ha, en riktig äkta vän, som alltid kommer finnas där vid min sida och jag vid hennes, en som jag kan lita på till hundra, en som jag kan göra vad som helst med men ändå ha skoj, en vän som jag trodde inte fanns...
Inte för att mina vänner nu inte är sånna men hon verkar vara mer än så...

Ni kan få lyssna på min absolut favoritlåt just nu :)


Puss!

Kommentarer
Postat av: fanny

har du testat färgade linser nån gång =)?

2009-10-04 @ 11:40:11
URL: http://beckbergs.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se