3 oktober

Lördag idag!

Halllo, sitter här ofixad med en slarvig fläta i håret. Jag är super trött, kom hem vid 2 igår natt och jag kunde bara inte låta bli att läsa min bok så lade mig inte förrän klockan halv 4. När jag vaknade var klockan redan halv 13, asså då har jag ju ändå sovit i rätt många timmar, ändå är jag fortfarande jättetrött! :(

Jag gick upp och då kom mamma precis hem, mina föräldrar har blivit bjudna på bröllops middag, min släkting ska ju gifta sig idag :)! Middagen är bara för vuxna och mamma hade varit hos Nathalie (frisören som vi oftast klipper oss hos) klockan halv 9 på morgonen, hon hjälpte mamma att fixa en fin "festfrisyr", den blev jättefin men lite tantig enligt mig, haha!

Nu ska jag titta på Askungen som går på Disney Channel tror jag, haha, ha det bra sålänge!


Jag har inga nya bilder så ni får en bild på min
älsklingsälskling♥. MIss you baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt hund! Min kompis farmor har också en sån! :D

Ja mår bara bra, har du gjort nåt kul idag ? =)

2009-10-03 @ 16:39:23
URL: http://hugoily.blogg.se/
Postat av: Ellinor

gud vad söt hund!



Hjälp mig välja vilken tunika jag ska ha på min konsert! kommentera i bloggen! tack!<3

2009-10-03 @ 18:06:28
URL: http://beckbergs.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se