23 oktober

Wiiieee, nu är det höstlov!♥

Dagen började med att vi tittade på en film, "Hotell Rwanda" (tror jag den hette), den var bra men en väldigt sorglig film och det värsta är att något liknande har hänt på riktigt, usch kan inte fatta det :( . Efter filmen gick vi till vårat klassrum och vi fick tillbaka Religionsprovet vi gjorde för några veckor sedan. Jag blev inte nöjd menmen, inget att göra åt det, får plugga extra till nästa prov bara.

Jag fick 69 och 70 var MVG så det var väldigt surt. Vår lärare sa att MVG var runt 70 och då är 69 MVG med men jag ville verkligen ha mer än 70 för då var det ett riktigt MVG, jag kallar inte det jag fick för MVG, endast VG. Aja nu är det lov och då ska man bara ha kul, inte tänka på massa annat!

Efter det hade kören en konsert att uppträda för oss, bra var den! Sen fick man gå hem och nu sitter jag här. Jag väntar ´på att mamma ska komma hem från jobbet för då ska vi till emelie, min kusin! :):)



Kommentarer
Postat av: Elm

Fin blogg :) Besök gärna min ^^

2009-10-23 @ 14:09:58
URL: http://storamolnet.blogg.se/
Postat av: emmygoodwin

älska lov:)

2009-10-23 @ 14:33:20
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se