21 oktober

Hejhej!

Som ni ser så har jag inte skrivit något inlägg sen iförrgår, men jag har ju skrivit förklaringen också varför ;) .

Jag kom hem för en stund sen, skolan har vart väldigt slappt idag, hade först en kemilektion och sen åkte vi in till Partille Centrum och tittade på teater, den var rätt okej men inte jättebra och sen hade vi lunch och håltimma till klockan halv 2 då vi skulle ha vår sista lektion, engelska. Vi hade ju gott om tid tills vi började och jag & Pernilla passade på att plugga lite matte eftersom vi ska ha matteprov imorgon, usch på den!

Aja, nu ska jag göra klart headern så den kommer att komma upp om en stund :) , och så tänkte jag ändra färgtemat också, det är ju höst nu och då passar svart som bäst men vi får se hur det blir :) . Sen ska jag plugga också, vi hörs!

Bilder från igår;

     
Vi var ju på allum innan vi åkte hem till kusinerna och jag passade
på att köpa en smoothie, åh vad det är gott!


frukttårta blev det till efterätt.
Min morbror fyllde ju år :D


Min kusin Emelie tål inte nötter så hon fick en
hallonmousse bakelse :)


Jag och min nya kusin, söt är han! Hah, ignorera mig på bilden.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se