2 oktober

Wieeee, det är fredag idag!

Skolan var helt okej, vi hade prov och det gick faktiskt ganska bra så hoppas på bra resultat nu :) ! Jag vet inte vad jag ska göra idag men det kommer säkert något. Imorgon ska jag hitta på något kul, vad vet jag inte än men det är ju lördag så då måste man ha kul! Haha, men ska fortsätta titta på film nu, ha det bra sålänge!

Det är fint väder ute ;) , ovanligt..

     
     
Jag och min syrra gick på bakkurser förra året när vi var i HongKong
och det var verkligen jättekul, man fick baka tårtor, love it♥.
Den till vänster gjorde jag, haha la bara på massa frukter..
Den till höger gjorde syrran, hah mycket finare än min.
Goda var de, jaaa!!!

Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se