16 oktober

Hello!

Just nu sitter jag här framför datorn med Suki sovandes på mina ben, dricker en varm kopp té och äter en toffifeechoklad bit. Mums!

Iallafall, jag har rast just nu och ska strax tillbaka till dagiset, idag är min sista dag där och jag kommer verkligen sakna det stället. Men som tur är ligger ju min skola precis bredvid dagiset, eller dagiset tillhör skolan, ah men ni fattar nog. Jag älskar verkligen småbarn och det har verkligen varit jätteskoj och jag har haft turen på min sida med att komma på just denna avdelningen med härliga barn och jättesnälla fröknar (som man sa när man är liten), de var så snälla så jag fick en present! Visar de senare för nu måste jag dra, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till min kompis(:

Hur mår du ?

2009-10-16 @ 15:34:22
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se