12 oktober

Hallooo!

Nu är jag hemma från min första praodag på dagiset :) . Det var jättekul att leka med småbarnen och de gillar mig så det känns bra. Det finns en speciell kille där som jag gillar lite extra, han heter Johan och är halv thailändsk och svensk, lillebror till min klasskompis Titti. Han är urgullig och är faktiskt rätt smart för sin lilla ålder, 3 år. Innan jag gick hem fick jag en kram och sen pussade han mig på kinden och sa "jag älskar dig", gissa om jag smälte! Super sött, haha visste inte att han kunde sånt men ja, saknar honom redan men jag får ju träffa honom imorgon igen så det ska bli skoj!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan träna på piano, puss!


Lille Johan<3

     


Det är så kallt ute nu så min lilla älskling fick sätta på sig en typ fleecetröja
med små hjärtan på, sött!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se