11 oktober

Hejsan!

Yes, har inte uppdaterat något sen i fredags men jag hade verkligen fullt upp igår så har inte hunnit ;)

Idag är det söndag och jag ska bara slappa med Suki älskligen, har saknat henne..
Imorgon börjar jag praoa och kommer praoa hela nästa vecka, förutom helgen då ;) . Det blir på dagiset vid min skola som jag sagt tidigare, börjar vid 9 och slutar 15 :) . Det ska bli skoj.

Nu till igårdagen, låter bilder och kort text beskriva vad jag gjort :)


My outfit yesterday!

     
Det var höststädning här i området igår så fick städa :) . Det blev
myskläder, en varm mössa och en skön jacka :)


Min lilla nya kusin <3


My outfit :)

    
My ouffit!



Tunika från Bondelid
Halsband från Hongkong
Armband från Glitter och Ur&Penn


Me..


Suki sov som en stock hos mormor medan hon
fick massage :)



Vi hade kalas för min morfar:) , syrran bakade moussetårta, mums!


min morfar har diabetes så han fick en osötad bakelse :)


sista bilden.. ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se